Sunday, January 4, 2009

D90

Sendalu pasai kamera..

2009 ini merupakan tahun jumpship bagi aku.. Dari Sony ke Nikon..
setelah hampir 3 tahun aku belajar bagaimana mengunakan kamera DSLR.. lagenda A100 .. bagi aku camera yang bagus untuk pengguna baru.. 

bukannya a100 tak buleh amik gambar cantik.. buleh je.. tarak hal.. tapi jumpship aku nie disebabkan berapa sebab. Antaranye:-

a. Group aku 2.8 Studio semua guna Nikon.. so mudah bagi aku nanti.
b. Adik aku ( Iya ) nak guna camera Dslr.. so senang bagi die amik camera aku.. bukan amik.. jual murah.. ( aku beli mahal wooo... )
c. Flash f56 aku dah kong.. kalo nak baiki.. kene 700-800 .. masak wooo..
d. Racun dari D90 memang kuat..
e. Ramai customer aku tak berape percaya pakai A100 nie.. tak pro katenye.. ( tapi bile tgk gambar diam pulak die.. heheheh.. )
f. aku nak rase macamne rase nya pakai nikon nie.. hebat ke rasenye.. hehehe..

ade lagi.. tak leh nak pikir lak.. dah pagi mata dah ngantuk.. to be continued..

No comments:

Post a Comment