Friday, August 13, 2010

Keje baru.. kawan baru.. tempat baru...

Semenjak kehadiran anak dalam hidup aku.. banyak perkara telah berubah ..akhirnya aku dapat memenuhi impian dan cita-cita aku untuk menjadi seorang "Jurutera" ... ini baru permulaan banyak lagi halangan yg patut aku tempuhi untuk menjadi seorang jurutera yang hebat... insyallah.. aku akan cuba...

Aku teringat pesanan arwah abah... Dia suruh aku amik degree cepat2.. supaya cepat jadi jurutera katanya.. kalau boleh jangan jadi cikgu macam die.. masa tu kelulusan yang boleh memohon diploma... jadi aku kene ikut jalan jauh untuk sampai ke tahap degree... akhirnya... " Abah... ese dah dapek jadi engineer "

sekarang aku telah dikelilingi org kawan2 yg baru dan ceria... seronok aku lihat telatah kawan2 opis aku nie.... senda gurau menceriakan suasana ... harap mereka sentiasa ceria dan bahagia...

Siapa sangka aku boleh duduk kat rumah banglo nie.. rezeki anak katakan... walaupun sementara.. dapat juga merasa... akhirnya...

No comments:

Post a Comment