Friday, July 10, 2009

Streamyx

fus... punya la lama aku tunggu baru lah streamyx di pasang kat rumah aku.. Dah lah lambat, telekom cakap aku tak bayar bill dulu2.. aikkk.. apo lak.. aku dah potong line phone lama dan streamyx gak.. tak kan bill jalan kot.. Ape lagi.. jomm serang telekom....

"Kami minta maaf ye encik , kesilapan teknikal.. bill encik nanti kami kira semula" .. bukan main manis lagi kata2 yang keluar dari mulut si gadis telekom...

"baiklah... saya nanti bill terbaru" ... eleh.. aku cuba nak berkata-kata manis.. tapi tak manis pon.. kalau tak mesti aku kene keje kaunteer.. hahaha..

Sekarang ini , line streamyx dah ok kat rumah baru aku... tapi billl tak sampai2.. aikkk... lama gile kira semula.. lantak la.. jangan letak banyak2 ye cik telekom..!!!

1 comment:

  1. stimix memang sedang gila skrg, kira2 main cincai ja depa

    ReplyDelete